donderdag 3 juli 2014

Meer op YT + zaterdag vlog/shoplog

Hey lieve lezers,
Ik zit nu wat meer op mijn YouTube-kanaal en heb ook een nieuwe video geplaatst, dit ga ik 1/2 keer per week doen. Ik zit wat minder op mijn blog en dat spijt me. Ik was erg druk met school en alles. Ik ga de filmpjes die ik op YouTube zet ook met mijn blog delen dus je kan 'm dan meteen zien.
Ik maak zaterdag óf een vlog óf een shoplog want ik ga zaterdag naar Amsterdam mt mijn moeder en daar ga ik naar starbucks en veel winkels om te shoppen zoals: American Apparel, topshop, pull&bear, h&m, bershka, forever21. Ik hoop dat ik met héle zware en volle tassen thuis kom want ik wil echt niet nieuwe kleding en sieraden. Ik ga ook kijken voor make-up spulletjes en misschien voor wat leuke zomerschoentjes. Ik maak denk ik een shoplog maar misschien ook een vlog maar de shoplog kan daar ook gewoon in. Ik heb er zin in!

Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten