dinsdag 27 mei 2014

Sleeps!

Hey! Ik heb nu al een week geen artikel gepost want ik had het erg druk met school en dansen.. Maar hier dus een artikel. Vandaag heb ik niet veel bijzonders gedaan, gewoon naar school gegaan, en gewoon gedanst. Ik ga zo meteen slapen, ik heb net een bananensmoothie gedronken, ik las namelijk gisteren in een tijdschrift dat er in melk en banaan een stofje zit waardoor je beter kunt slapen. Ik slaap zelf heel erg slecht dus leek het me wel handig. Gewoon anderhalve banaan en 3 scheutjes yoghurt in de blender, et voilá, een smoothie! Erg lekker. Ik kijk erg uit naar aankomend weekend! Dan is de zomershow. Het hele weekend zijn er 6 shows, elke dag 2. Ik moet 6x de opening doen met mijn dansteam. 6x! En ook met moderne dans een aantal keer optreden. Ik heb er echt zin in!

Nu ga ik slapen,

Goodnight!

Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten